Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

w Viktoria

Ki vagyok én...

2016. április 17. 14:01 - W Viktória

Szia!

Viktória vagyok. Az a (lassan) 28 éves nőszemély, aki legalább annyira élvezi a "szingliséget", mint amennyire utálja. 

Alapvetően egyedül szeretek lenni. Az elmúlt 8 évben, nettó 2 évet voltam kapcsolatban és ezt a 2 évet sem 1 pasi mellett töltöttem. Ennek biztos valami pszichológia oka van.  Talán, hogy az elektra-komplexus kimaradt kislány koromból és képtelen vagyok ragaszkodni. 

A kérdés azonban jogos, ha ennyire képtelen vagyok a kötődésre, mi ez a rinya? Pontokba szedtem, hogy mi lehet az oka annak, hogy az utóbbi időben kifejezetten magányos vagyok, ami soha nem volt rám jellemző;

  • letiltott az ncroe 30 napra (filmeket akarok!!!!)
  • a 30 fős társaságunkból én vagyok egyedül szingli (na ne!!)
  • az előbbi okból kifolyólag rengeteg páros/romcsis programból kimaradok (önszántamból, ki kíváncsi erre?)
  • bár manageri fizetésemből fizethetnék is egy albit, de egyedül nem akarok lakni... (na de idegeneknél sem bérelnék egy szobát)
  • vannak napok, amikor nem akarok kimozdulni.... de unatkozom is (délutáni szex helyett unatkozom tovább)
  • nem kérdezi meg senki, minden nap végén, hogy mi újság (néha a barátnőim...néha)

Szóval felmerül a kérdés;

Valóban magányos vagyok és jól érezném magam egy kapcsolatban vagy a körülmények dolgoznak a szingli boldogságom ellen?

Utána járok....

large_1.jpg

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wviktoria.blog.hu/api/trackback/id/tr968587546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása